- Αποτελεσματική επικοινωνία
- Βελτίωση εργασιακών σχέσεων
- Διαχείριση συγκρούσεων
- Αύξηση δημιουργικότητας
- Λήψη καλύτερων αποφάσεων
Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού
Όταν ζήτησαν από τον Σωκράτη να τους δώσει τον ορισμό του μορφωμένου ανθρώπου, δεν ανέφερε τίποτα για την συσσώρευση γνώσεων. Η μόρφωση είπε είναι θέμα συμπεριφοράς.
“Σήμερα, οι υπεύθυνοι Ανθρώπινου Δυναμικού θεωρούν πως τα πλέον πολύτιμα προσόντα για τα στελέχη είναι η συμπεριφορά, η ευελιξία, η προσαρμοστικότητα στις αλλαγές και η ιεράρχηση των προτεραιοτήτων που αλλάζουν πολύ συχνά” επισημαίνει ο επικεφαλής της UNESCO.
Για το λόγο αυτό, η Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού υποστηρίζει την αναγκαιότητα του training των soft skills, τόσο των εργαζομένων όσο και των διευθυντικών στελεχών

Οφέλη Soft Skills
Αυτό περιλαμβάνει, εκτός από την παρέμβαση (μέσω σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων) των ειδικών, διαδραστικά και καινοτόμα παιχνίδια και δραστηριότητες, κάθε φορά διαμορφωμένα σχετικά με μία επιλεγμένη δεξιότητα. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι καλλιεργούν με διασκεδαστικό τρόπο όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι πολύτιμα για την αλληλεπίδρασή τους με τους συναδέλφους, διευθυντές και πελάτες τους. Καθώς επίσης αποκτούν νέες δεξιότητες για την προσωπική τους ανάπτυξη, βελτιώνοντας παράλληλα την απόδοση τους στο χώρο εργασίας.
Δομή Εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Διερεύνηση αναγκών
Διερεύνηση αναγκών μέσω ατομικών συνεντεύξεων, προκειμένου ο σχεδιασμός κάθε εκπαιδευτικής ενότητας να ανταποκρίνεται στο προφίλ της ομάδας και της εταιρίας.
Βιωματική προσέγγιση
Βιωματική προσέγγιση σε ποσοστά 80% - 20% (θεωρία) και φτάνει ακόμη και στο 90% - 10% (θεωρία) σε προχωρημένες ομάδες.
Υλικό
Υλικό εκπαίδευσης, ασκήσεις και προτεινόμενη βιβλιογραφία.
Αξιολόγηση
Αξιολόγηση της δράσης – Αποτελέσματα.
Follow up.



Η βιωματική μάθηση στο πλαίσιο μιας ομάδας οδηγεί τα άτομα στην συναισθηματική ολοκλήρωση, στην ανάπτυξη των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων τους και όχι στην απόκτηση στεγνών πληροφοριών και γνώσεων. Διευκολύνει δηλαδή τους συμμετέχοντες, μέσα στο ασφαλές κλίμα της ομάδας, να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να τα διαχειρίζονται καλύτερα, να μπορούν να ακούνε σωστά, να κατανοούν τον εαυτό τους και τον άλλον, να επιλύουν τις εσωτερικές και τις εξωτερικές τους συγκρούσεις με θετικό και δημιουργικό τρόπο. Δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να καταφέρουν να ζήσουν τα διαφορετικά στάδια της ζωής τους με νόημα, ευχαρίστηση και πληρότητα.
Οι βιωματικές ασκήσεις είναι δομημένες προτάσεις που μοιάζουν με παιχνίδι. Δομημένες γιατί προτείνουν μία δράση μέσα στο συγκεκριμένο πλαίσιο της ομάδας, τόπο και χρόνο, με συγκεκριμένες οδηγίες. Οι περισσότερες μοιάζουν με παιχνίδι γιατί είναι ευχάριστες και βοηθούν τους συμμετέχοντες να χαλαρώσουν και να εκφραστούν αυθόρμητα και γνήσια. Η εμπειρία που ζουν δεν θεωρείται θεραπεία αλλά ωρίμανση.